суботу, 11 січня 2014 р.

Модуль 10

Цей модуль допоміг мені зрозуміти, яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб та усвідомити свою роль фасилітатора при виконанні проектів. Під час вивчення модуля ми обговорили те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань. Навчилися створювати план впровадження теми та документ для фасилітаці (шаблон для виготовлення учнівської публікації). Цей модуль допоміг мені зрозуміти, яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів. Як підсумок мого навчання на тренінгу, хочу зазначити, що попри швидкий темп та іноді складний процес навчання, навчилась багато нового і дізналась чимало цікавого. Переконана, що програма за курсом Intel "Навчання для майбутнього" потрібна кожному вчителю, щоб навчитись працювати за методом проектів і підвищити свою педагогічну майстерність. Потрібно іти в ногу з часом і цей тренінг - це перший крок до втілення нових ідей в навчальному процесі.

Немає коментарів:

Дописати коментар